Jeg gir opp

I går ga jeg opp å få et fornuftig svar fra CDON.COM. Det er nesten en uke siden jeg sendte siste mail til de, og jeg har ennå ikke fått noe svar.

Hvordan kan et seriøst firma drive kundeservice på denne måten? Tidligere har CDON vært blant mine topp 2 nettleverandører, men nå har jeg handlet der for siste gang. Ikke går det an å ringe de, ikke går det an å chatte med de. Den eneste måten å få kontakt med de er via mail, og der går det nesten ei uke før man får svar. Dermed har det nå gått 3 uker siden jeg meldte om retur, og ennå har jeg ikke fått et fornuftig svar som jeg kan bruke til noe.

I går gikk derfor pakken min som ordinær norgespakke med Posten, og selv om jeg ikke liker å sende til en c/o adresse hos PostNord håper jeg at pakken kommer frem til CDON i løpet av fornuftig tid.

Det er ikke lite penger jeg har lagt igjen hos CDON.COM i løpet av de siste 20 årene, men det holder dessverre ikke med kjapp levering når det ikke lenger er mulig å kommunisere med de på en fornuftig måte. På nettsiden deres opplyses det om at det er ekstra lang svartid på mailer nå (og det har det vært i minst 2 mnd), og det er jo ikke rart når det er eneste kanalen kundene kan nå de på. Tidligere var det ikke noe problem å ringe de, men nå er det ikke lenger mulig. Det er ikke bare det at det ikke står noe telefonnummer på hjemmesiden. Du finner det ikke telefonnummeret på nett heller, så det er tydelig at de ikke ønsker kontakt med kundene sine.

På fredag skulle jeg bestille Apple TV på nett, og normalt ville jeg bestilt den hos CDON. Nå ble det i stedet Net on Net som fikk bestillingen min. Må innrømme at jeg synes det er skikkelig surt å måtte kaste inn håndkleet mtp CDON, men det har i alle fall ikke stått på innsatsen.